Rozgrzewka w górach

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 1

Po dniu przerw postanowiłem wykorzystać fakt, że jestem w górach i zrobić jakąś rozgrzewkę przed planowaną dłuższą trasą. Pogoda piękna, ale ruszyłem od dziadków dopiero około 16. Czasu nie było za wiele. Najpierw pojechałem do Andrychowa, a dalej w kierunku Wieprza. Pierwsze 15 km właściwie cały czas w dół, ale przeszkadzał wiatr, który cały czas był z przodu, albo boku. Dalej skręcam na boczną drogę w kierunku Wadowic. Gdyby nie ten wiatr, to jechałoby się całkiem przyjemnie. Zaczęły się pojawiać pierwsze pagórki. W Wadowicach krótka przerwa i ruszam dalej. Szybko skręcam z bocznej drogi w kierunku Stryszowa. Podjazdy robią się coraz trudniejsze. Niby nie są długie, ale nachylenie często w okolicy 6-10%. Potem odbijam na świetną drogę do Mucharza. Ruchu nie ma w ogóle, asfalt niezły, widoki też niczego sobie. Przecinam główną drogę i jadę dalej na Tarnawę Górną. Nie ma ani kawałka płaskiego, cały czas jadę góra-dół. Dalej ruszam główną drogą w kierunku Żywca. Postanawiam na koniec zaliczyć jeszcze Kocierz. Podjazd poszedł bardzo sprawnie, fajnie, że miejscami położyli nowy asfalt. Jeszcze tylko szybki zjazd i przed zmrokiem docieram do domu. Przewyższenie nawet całkiem niezłe wyszło.