Sezon 2014 czas zacząć!

Środa, 8 stycznia 2014 · dodano: 08.01.2014 | Komentarze 0

Tym razem nie udało mi się zakończyć sezonu na rowerze, jak to miało miejsce w zeszłym roku, ale i tak sezon 2013 był bardzo udany. Po pierwsze pobiłem rekord rocznego przebiegu. Co prawda tylko o 70 km, ale i tak bardzo mnie to cieszy. Pojechałem na świetną i długą wyprawę na Bałkany, a także byłem na mniejszej majówkowej wyprawce. W sumie z sakwami przejechałem ponad 5000 km. Mniej razy byłem na rowerze, ale z poszczególnych wyjazdów wycisnąłem więcej niż rok temu. Udało mi się też wykręcić nową życiówkę podczas świetnego wyjazdu Tour de Babia, dzięki wszystkim za towarzystwo i fajną atmosferę. Mam nadzieję, że ten rok będzie przynajmniej tak samo udany rowerowo jak poprzedni. W głowie już powoli powstaje plan tegorocznej wyprawy, który mam nadzieję uda mi się zrealizować.
Po 3 tygodniach przerwy od roweru wreszcie wyskoczyłem na szosę. Pogoda od rana piękna, prawie 10 stopni i bezchmurne niebo. Przeszkadzał tylko trochę wiatr i mokry asfalt. Najgorzej było na Woli Justowskiej, gdzie drogę pokrywała błotna maź. Dalej pojechałem pod wiatr do Czernichowa i spokojnie wróciłem przez Bielany do Krakowa. Sezon zacząłem 3 dni później niż w zeszłym roku, ciekawe jak pójdzie dalej :)