Słońce, wiaterek, pagórki i okrągła setka

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 5

Wreszcie miałem więcej czasu na rower i do tego pogoda była idealna. Mimo wszystko zebrałem się dosyć późno. Na początek podjazd do Skały. 20 km pod górę poszło w miarę sprawnie mimo bocznego wiatru. Potem odbiłem w stronę Ojcowa i zamku w Pieskowej Skale. Jechało się świetnie, ciepło i do tego wiatr w plecy. Tak spokojnym tempem dojechałem prawie do Olkusza. Potem wjechałem na główną drogę do Krakowa. Szybko postanowiłem z niej zjechać, duży ruch, a do tego centralnie pod wiatr. Zjechałem na boczne drogi i pojechałem przez Zawadę. Miejscami super odcinki przez las po idealnym asfalcie. Potem zjazd do Czernej i dalej na Krzeszowice. Nie chciałem wracać główną drogą przez Zabierzów, więc znowu odbiłem trochę w bok na Tenczynek i trasą IC dojechałem do Kryspinowa. Powrót do domu przez Bielany. Udało się uzbierać całkiem sporo metrów w pionie. Wstyd się przyznać, ale to dopiero pierwsza setka w tym roku, a pogoda dopisuje już od dawna. Mam nadzieję, że teraz będzie ich już więcej. Dzisiaj też przekroczyłem pierwszy 1000 km w tym roku.

Świetny odcinek przed Zawadą
Świetny odcinek przed Zawadą © Majorus

Długa prosta, najbardziej dziurawy fragment dzisiejszego wyjazdu
Długa prosta, najbardziej dziurawy fragment dzisiejszego wyjazdu © Majorus

Droga do Czernej
Droga do Czernej © Majorus

completny
| 18:54 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Nieźle Ci idzie :) Ja niestety mam za duży młyn na uczelni i niestety nie posiadam szosówki, więc nie mogę sobie tak pośmigać. Ale chyba do lipca dam radę zbudować formę ;) Pozdrawiam
majorus
| 15:22 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Jak tylko będziecie się wybierać gdzieś w okolice Krakowa, to dajcie znać :)
piofci
| 15:16 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Zawada wymiata, pamiętam ją z ub. sezonu. Szkoda, że tak wyemigrowałeś ale z tego co widzę to w sumie kręcisz po naszych jaworznickich ''okolicach''. Niedługo będziemy atakować Kraków, więc trzeba się ustawić:)
tlenek
| 22:12 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Droga do Skały :D zdziwiłem się że tam taki długi podjazd jak jechałem z miesiąc temu :)
Gratuluje tysiaka :)
k4r3l
| 21:45 sobota, 29 marca 2014 | linkuj Gratki za tysiaka! Ostatnia fota przypomina mi drogi na Słowacji - cisza, spokój! ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tegoa