Portugalia 2014 - dzień 10.

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 09.11.2014 | Komentarze 0

Poprzedniego dnia Paweł rozmawiał ze znajomą, u której mieliśmy spać w Szwajcarii i dowiedział się, że najlepiej by było jeśli dojedziemy do niej tego dnia. Wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że dzieliło nas od niej 180 km. Ale co, my nie damy rady? Jedyne obawy budziła w nas pogoda. Rano wstaliśmy,a  tu gęsta mgła, nic nie widać. Niemcy zaprosili nas na śniadanie, dostaliśmy wszystko co potrzebowaliśmy: chleb, szynkę, kiełbasę, dżem, herbatę. Już o 8 zaczęliśmy jazdę. Na dobry początek podjazd 14%. Przez pierwsze 50 km było sporo pagórków, mgła i 16 stopni. Dopiero później się rozpogodziło i zrobiła się piękna pogoda. Dojechaliśmy do Kempten, przez które bardzo szybko przejechaliśmy, nie było czasu na zwiedzanie. Kawałek dalej w sklepie spotykamy Polkę, od której dostajemy rogaliki - wszyscy nas dzisiaj karmią :) Za miastem jeszcze krótki podjazd i zaczynamy super zjazd z wiatrem w plecy. Kilometry lecą błyskawicznie. Kolejne pagórki trafiają się dopiero koło Isny, gdzie jedziemy super boczną drogą na skróty. Do Bregenz mamy już potem prawie cały czas w dół. W mieście robimy większe zapasy i wjeżdżamy do Szwajcarii. Ostatnie kilometry pokonujemy drogą wzdłuż jeziora i wieczorem wreszcie dojeżdżamy do Horn. Tam czeka nas super przyjęcie, dostajemy pyszną kolację i po 10 dniach znowu śpimy w mieszkaniu, wykorzystując wszystkie wygody, pralkę, łazienkę itd.
Pożegnanie z miłymi Niemcami
Pożegnanie z miłymi Niemcami © Majorus
Wszędzie szlaki rowerowe
Wszędzie szlaki rowerowe © Majorus
Pogoda nie rozpieszcza
Pogoda nie rozpieszcza © Majorus
Tylko w Niemczech i Kosowie spotkałem znaki dla czołgów :)
Tylko w Niemczech i Kosowie spotkałem znaki dla czołgów :) © Majorus
Obok drogi bardzo często jest ścieżka dla rowerów
Obok drogi bardzo często jest ścieżka dla rowerów © Majorus
Centrum Kempten
Centrum Kempten © Majorus
Widoki znowu piękne
Widoki znowu piękne © Majorus
Na chwilkę wracamy do Austrii
Na chwilkę wracamy do Austrii © Majorus
Po chwili jesteśmy już w Szwajcarii
Po chwili jesteśmy już w Szwajcarii © Majorus
Nad Jeziorem Bodeńskim
Nad Jeziorem Bodeńskim © Majorus
Nocleg u znajomej Pawła, dziękujemy!