Wrocław

Poniedziałek, 31 sierpnia 2015 · dodano: 02.09.2015 | Komentarze 1

Wyjazd do Wrocławia już od dawna chodził mi po głowie. Tym razem zdecydowałem się pojechać. Wiatr miał dopisywać, bo prognozy zapowiadały południowo-wschodni. Największym problemem miał być upał. Z domu wyjechałem dosyć późno, bo dopiero 9:15. Od razu było bardzo gorąco. Przez Mysłowice pojechałem do Mikołowa. Na początek trochę pagórków, ale jechało się nieźle. Potem krótki odcinek główną drogą do Gliwic i przejazd przez całe miasto. Dalej jadę na Pyskowice i wjeżdżam na główną drogę w kierunku Wrocławia. W Toszku pierwsza przerwa. Trzeba uzupełnić zapasy picia i trochę odpocząć. Na rynku chłodzę się też w fontannie. Dalej jadę w kierunku Opola i dopada mnie pierwszy kryzys. Robi się niesamowicie gorąco i już po chwili muszę zrobić przerwę w Izbicku, żeby dokupić picia. Po przerwie jedzie mi się całkiem nieźle. Do centrum Opola nie wjeżdżam, jadę obwodnicą. Za Opolem ruch trochę większy, a upał nie odpuszcza. Cały czas koło 37-38 stopni, a temperatura asfaltu przekracza 50 stopni. W Skorogoszczu trochę dłuższa przerwa pod sklepem, żeby coś zjeść i kupić picie. Po jedzeniu jedzie mi się już lepiej i do Wrocławia dojeżdżam już bez przerwy koło 19:30. Upał bardzo mocno dał mi się we znaki, dobrze, że wiatr znacznie pomagał, tylko momentami zawiewał z boku. Sama trasa dosyć nudna, w większości płaska. Spodziewałem się, że będzie większy ruch, ale nie było najgorzej.