Krótka pętla

Sobota, 12 marca 2016 · dodano: 12.03.2016 | Komentarze 2

Przed południem miałem kilkugodzinną wycieczkę po okolicznych pagórkach, więc na rower nie zostało dużo czasu. Ruszyłem dopiero koło 16:30 w kierunku Mataro. W El Masnou odbijam od morza i zaliczam fajny podjazd na prawie 300 m n.p.m Po drodze fajna miejscowość Alella. Dalej zjazd i zaczynam jazdę pod wiatr. Na światłach dojeżdża do mnie jakiś Hiszpan i dalej jedziemy razem bardzo mocnym tempem. Po kilkunastu kilometrach każdy jedzie w swoją stronę. Wjazd do miasta kiepski, bardzo dużo świateł. Dodatkowo w nogach czuję ten odcinek przejechany w zdecydowanie szybszym tempie.

W drodze do El Masnou
W drodze do El Masnou © Majorus
Zaczynamy podjazd
Zaczynamy podjazd © Majorus
Końcówka podjazdu
Końcówka podjazdu © Majorus

klimas13
| 12:54 piątek, 18 marca 2016 | linkuj Wow pozazdrościć! 5 Miechów i można w sumie sporo zjeździć po tak pięknej krainie.
A to miasto Alella to nie Calella, tam miałem przyjemność być B-) możliwe że w tym roku zawitam do jakiegoś miasta koło Barcy maj może czerwiec....
piofci
| 13:03 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj im więcej będziesz wstawiał takich zdjęć...tym z coraz mniejszą ochotą będę odwiedzał tego bloga:D Powiem Ci, że pomyślałem dzisiaj o Tobie jak robiłem Bukowską..:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa taros