Podjazdy: 40 m

Passo dello Stelvio 2012 - dzień 1.

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 12.08.2012 | Komentarze 3

Naszą wyprawę zaczęliśmy we Wrocławiu na dworcu głównym. Ja do Wrocławia przyjechałem już dzień wcześniej samochodem i spałem u mojej matki chrzestnej. Z dworca wyruszyliśmy dopiero ok. godziny 16:30. Mieliśmy zapewniony nocleg u znajomego taty w Strzelinie. Już w drodze na dworzec zaczął padać lekki deszcz. Na szczęście szybko przestał i gdy ruszyliśmy pogoda była dość dobra. Wyjazd z miasta poszedł dość sprawnie. Następnie droga prowadziła głównie przez pola. Jechało się bardzo dobrze. W Strzelinie robimy pierwsze małe zakupy. Dojeżdżamy na podany adres w Strzelinie, gdzie spotykamy się z bardzo miłym przyjęciem. Szybko rozstawiamy namioty w dużym ogródku i zostajemy zaproszeni na kolację. Dostajemy pyszne kotlety z ziemniakami, do tego sałatkę i rosół. Mamy również możliwość skorzystania z łazienki. Wieczorem dość długo siedzimy na tarasie z gospodarzem. Popijamy piwo i rozmawiamy o naszych planach, pokazujemy zaplanowaną trasę. Spać idziemy dopiero koło 23:30.