Zamek w Siewierzu

Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 · dodano: 20.08.2012 | Komentarze 0

Nigdy jeszcze nie byłem w tej okolicy, więc postanowiłem pojechać na zamek w Siewierzu. Wyjechałem po obiedzie, aby uniknąć największego upału. Droga do Dąbrowy Górniczej zleciała bardzo szybko. W mieście jednak ciężko było odnaleźć dobrą trasę, ponieważ drogowskazy prowadziły na ekspresówkę. Trochę czasu zajęło zanim wjechałem na dobrą drogę i ruszyłem spokojnie w kierunku Siewierza. Zamek stoi przy głównej drodze i nie sposób go nie zauważyć. Jest dosyć niewielki, ale bardzo ładny. Nie chciałem wracać tą samą drogą, więc skręciłem na Zawiercie. Ruch był spory, ale dobry asfalt pozwolił szybko przejechać ten odcinek. W Zawierciu odbiłem na Turzę. Ruch był zdecydowanie mniejszy i jechało się super. Za Chruszczobrodem skręciłem na Sławków i pojechałem dobrze mi znaną drogą w kierunku Bukowna. Szybki postój w sklepie w celu uzupełnienia płynów i zacząłem walkę z czasem. Powoli zaczynało się robić ciemno, a nie miałem oświetlenia. Do garażu dotarłem w ostatnim momencie.