Passo dello Stelvio 2012 - dzień 27.

Piątek, 10 sierpnia 2012 · dodano: 04.09.2012 | Komentarze 0

Tego dnia mogliśmy się wyspać. Wstaliśmy spokojnie o 9:30. Nigdzie już nie musieliśmy się spieszyć. Zjedliśmy śniadanie, zapakowaliśmy ostatni raz wszystkie nasze rzeczy i o 11:30 ruszyliśmy w drogę. Początkowo jedziemy cały czas w dół właściwie aż do Węgierskiej Górki. Tam mamy krótki podjazd i zjeżdżamy na starą drogę w kierunku Żywca. Jedzie się bardzo dobrze, wiatr cały czas lekko pomaga. Dojeżdżamy na dworzec w Żywcu, skąd Olo dalej pojedzie już pociągiem. Żegnamy się po 27 dniach spędzonych razem na rowerach. Dalej ruszam już sam. W Żywcu widzę dużo znaków informujących o objeździe drogi, którą miałem zamiar jechać. Decyduję się jednak zaryzykować i jechać normalnie. Okazało się to być dobra decyzją, ponieważ dało się przejechać krótkim odcinkiem rozkopanej drogi, przez co zaoszczędziłem trochę czasu. Postanawiam ominąć Przełęcz Kocierską i pojechać przez Porąbkę i Czaniec. Nie chciało mi się już zdobywać kolejnego podjazdu z sakwami. Droga jest mi dobrze znana i jedzie się świetnie. Myślę już tylko o powrocie do domu i dobrym obiedzie. W Czańcu jeszcze zatrzymuję się na chwilkę i zrywam parę śliwek z przydrożnego drzewa. O 15:30 docieram do dziadków i w tym momencie kończę wyprawę Passo dello Stelvio 2012.