Grudniowa pętla

Sobota, 1 grudnia 2012 · dodano: 01.12.2012 | Komentarze 1

Według prognozy pogody dzisiaj miał sypać śnieg. Na szczęście meteorolodzy się pomylili i było zachmurzone, ale sucho. Wyjechałem z Krakowa na północ w kierunku Skały. Było zimno, bo ok. 3 stopni, a dodatkowo wiał zimny wiatr. Do Skały prawie cały czas pod wiatr i pod górę. Droga mnie dosyć mocno zmęczyła, ale przynajmniej było mi ciepło. W Skale musiało w nocy sypać, bo pola i dachy były ciągle przyprószone. Potem skręciłem w kierunku Słomnik. Chwilę pojechałem w dół, gdzie trochę przemarzłem i odbiłem w prawo na boczne drogi w kierunku Michałowic. Po drodze zaskoczyło mnie kilka stromych pagórków. Asfalt był świetny, a na drodze kompletnie pusto, więc jechało się przyjemnie. Dojechałem do głównej drogi prowadzącej do Krakowa, którą przeciąłem i pojechałem dalej w kierunku Książniczek. Po chwili skończył mi się asfalt. Nie chciało mi się cofać, więc zdecydowałem się zaryzykować i po kilometrze wolnej jazdy przez błoto i kałuże dojechałem do głównej drogi. Potem już przez kolejne wsie wjechałem do Krakowa.