Walka z wiatrem

Środa, 6 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 3

Od kilku dni już była piękna pogoda, ale dopiero dzisiaj miałem przerwę między zajęciami dłuższą niż godzinę, w której nie musiałem nic robić, więc jak najszybciej wskoczyłem na rower. Było cieplej niż się spodziewałem, bo przy wyjeździe z Krakowa około 18 stopni. Pojechałem przez Wolę Justowską w kierunku Kryspinowa. Piękna pogoda, słońce, tylko okropny wiatr. Przez całą drogę do Alwerni wiało bardzo mocno z przodu i czasami z boku. Potem zmieniłem kierunek jazdy, pojechałem na Krzeszowice i wreszcie zaczęło się jechać przyjemnie. Jeszcze w Alwerni świetny podjazd. Krótki, bo tylko 800 metrów, ale za to stromy, maksymalne nachylenie 12%. Szybko dojechałem z wiatrem do Krzeszowic i pojechałem główną drogą na Zabierzów. Powrót do Krakowa przez Balice. Sam przejazd przez miasto straszny, cała masa świateł. Piękna pogoda nakłoniła dużo osób do kręcenia, bo po drodze spotkałem wielu szosowców. Pierwsza dłuższa trasa w tym roku dała mi się dosyć mocno we znaki. Przez pół drogi jazdę znacznie utrudniał wiatr, dodatkowo nie jeździłem już długo i forma jest mocno "zimowa". Mam nadzieję, że teraz już będzie tylko lepiej :)