Temperatura:-4.0

Urodzinowa trasa

Sobota, 23 marca 2013 · dodano: 23.03.2013 | Komentarze 4

Od rana piękna pogoda, ale temperatura -5 trochę mnie zniechęcała do jazdy i w efekcie ruszyłem dopiero koło 13. Początek jechało się świetnie, wiatr wiał w plecy, słońce świeciło w twarz i przyjemnie grzało, nawet nie było czuć wielkiego chłodu. Szybko dojechałem do Czernichowa i pojechałem w kierunku Krakowa bocznymi drogami. Wiatr zaczął wiać w twarz, zrobiło się dużo zimniej i jechało mi się bardzo ciężko. Gdy grzałem się chwilę w słońcu na przystanku minął mnie drogą jakiś biker. Szybko wsiadłem na rower i zacząłem pogoń. Po chwili udało mi się złapać koło. Chwilę pogadaliśmy, przejechaliśmy razem kilka kilometrów i każdy pojechał dalej w swoją stronę. Ostatnie kilometry były dość ciężkie, wiatr strasznie dokuczał i zmarzły mi już stopy. Przejazd przez miasto fatalny. Chciałem trochę skrócić trasę po drodze inaczej niż zwykle, ale jak to zwykle bywa w takich sytuacjach wyszło mi kilka kilometrów więcej.