Powrót z Gliwic

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 0

Po wczorajszej imprezie wyjeżdżam dopiero po 15. Na początku lekko kropi, ale szybko przestaje. Jadę tak jak wczoraj z Gliwic główną droga do Mikołowa. Ruch dosyć spory. Jechałoby się nieźle, gdyby nie strasznie mocny wiatr w twarz. W Mikołowie objazd i korek. Dalej główną drogą na Tychy. W mieście jedzie się okropnie. Co chwilę jakiś korek, światła, nie za bardzo da się przejechać gdzieś obok aut. Powoli przebijam się przez Tychy i jadę w kierunku Bierunia. Tam na chwilę wjeżdżam na ścieżkę rowerową. Dojeżdżam do Oświęcimia i kolejne korki. Jednak w miarę sprawnie przejeżdżam przez centrum i skręcam na Kęty. Za chwilę zaczyna padać. Postanawiam jechać dalej. Od tego momentu co chwilę lekko pada i za moment przestaje. Skręcam na Osiek i kieruję się dalej na Wieprz. Wreszcie jadę bocznymi drogami, gdzie ruchu nie ma właściwie w ogóle. W Wieprzu łapie mnie mocna ulewa. Na szczęście mama jedzie autem w góry i po drodze mnie zabiera. Praktycznie cała droga pod wiatr.