Relaks po egzaminie

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 19.06.2013 | Komentarze 0

Najpierw basen, potem egzamin, a wieczorem wreszcie przyszedł czas na rower. Miałem pojechać na IC w Krakowie, ale niestety egzamin był o takiej porze, że nie zdążyłem. Wyjechałem dopiero koło 19. Już przy wyjeździe z Krakowa wyprzedzam jakiegoś szosowca. Oglądam się za siebie i widzę, że usiadł mi na kole. Po drodze mijamy całą masę kolarzy wracających z IC. Biker cały czas siedzi mi na kole i po chwili zaczynamy rozmowę. Okazuje się, że Chris jest Amerykaninem i mieszka w Polsce od roku. Nie mówi jednak po polsku. Postanawiamy dalej pojechać razem i przejechać trasę IC. Docieramy do Kryspinowa i zjeżdżamy na boczne drogi. Jedziemy spokojnym tempem dużo rozmawiając. Asfalt jest świetny, ruchu w ogóle nie ma. Trasa była świetna, dużo pagórków, krętych zjazdów. Bocznymi drogami dojeżdżamy do Tenczynka, a potem wracamy przez Grojec i Czułów. Do Tenczynka z mocnym wiatrem w plecy, powrót już niestety pod wiatr. Chris był nastawiony na trochę krótszy wypad i po drodze muszę go poratować piciem z bidonu. Dojeżdżamy razem do Krakowa i rozjeżdżamy się dopiero pod Błoniami. Bardzo udany wypad w miłym towarzystwie.