Pagórkowata setka

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 4

Od rana straszny upał i bezchmurne niebo. Decyduję się trochę poczekać i ruszam dopiero koło 17. Początek ciężki, strasznie duszno i nadal upalnie. Kieruję się w stronę Skały. Wiatr zawiewa z boku i trochę chłodzi. Podjazd idzie mi bardzo dobrze. Potem skręcam w kierunku Pieskowej Skały. Tam jedzie się już zdecydowanie lepiej. Boczna droga z idealnym asfaltem, do tego w cieniu i z wiatrem w plecy. Szybko podjeżdżam pod kolejne wzniesienia i dojeżdżam do głównej drogi Olkusz-Kraków. Chwilę jadę nią w kierunku Krakowa i skręcam w bok na Paczółtowice. Tam podjeżdżam na chwilę na pole golfowe i zaczynam zjazd do Krzeszowic. Dalej jadę na Tenczynek, a potem bocznymi drogami przez Czułów i Kryspinów do Krakowa. Trasa bardzo ciekawa, mały ruch. Temperatura pod wieczór też już znośna.

Zamek w Pieskowej Skale © Majorus

Kościół w Paczółtowicach © Majorus

Pole golfowe © Majorus

Pole w Paczółtowicach © Majorus

Świetna droga do Kryspinowa © Majorus

k4r3l
| 19:35 piątek, 21 czerwca 2013 | linkuj Ja to jestem zdania, że na szosę to się nie opłaca wsiadać nie zakładając min 100km :D Może dlatego nie mam szosy :P
koval
| 08:01 piątek, 21 czerwca 2013 | linkuj że ja tego pola golfowego jeszcze nie widziałem ;) wiem, gdzie następny wypad :P
piofci
| 20:48 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Uwielbiam te rejony Paczółtowic i pola golfowego:) Zupełnie inny świat..

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz